دانلود دانلود

ساخت وبلاگ

کلیپ جالب فوتسال بازی کردن دکتر احمدی نژاد . هم اکنون از شاهد دانلود نمایید.

http://dl2.mobfa.org/autumn89/images/www.Mobfa.Org_DYuBXlTy2yf9ydqlTYyT.jpg

توضیحات بازی :

بازی دوستانه فوتبال  (فوتسال) با حضور روسای جمهور ایران و بولیوی با نتیجه 8 بر 6 به نفع تیمی که رییس‌جمهور در آن حضور داشت به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد و اوو مورالس، روسای جمهور ایران و بولیوی با حضور در سالن سرپوشیده شهدای دانشگاه امام علی (ع) ارتش و در قالب دو تیم فوتبال به برگزاری مسابقه دوستانه پرداختند.
در این تیم‌ها بازیکنان مشهوری نظیر کریم باقری،‌ رضا جباری، فرهاد مجیدی و طالب‌لو و همچنین تعدادی از مسؤولان ورزش کشور نظیر علی سعیدلو و مسؤولان نهاد ریاست جمهوری از جمله بهداد و صالحی ‌مرام معاونان سیاسی و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری و خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.
همچنین زریبافان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فتح‌الله‌زاده و کاشانی مدیران عامل تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) به عنوان تماشاگران این بازی حاضر بودند.
احمدی‌نژاد برخلاف سایرین با شلوار و مورالس به همراه کریم باقری، فرهاد مجیدی و طالب‌لو در یک تیم هستند و لباس سفید بر تن داشتند و تیم مقابل نیز به کاپیتانی خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس لباس قرمز رنگ بر تن داشتند. در این تیم جباری، خوردبین و چند تن از بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حضور داشتند.
اعضای دو تیم پیش از آغاز مسابقه به گرم کردن خود پرداختند و پس از آن، در جریان بازی، در تیم سفیدپوش که روسای جمهور دو کشور حضور داشتند، پس از تساوی 4 بر 4 در دوازده دقیقه بازی، در ضربات پنالتی تیم سفیدپوش با نتیجه 8 بر 6 بر تیم قرمز پوش که تعدادی از بازیکنان تیم ملی در آن حضور داشتند، غلبه کرد.
کریم باقری از تیم سفیدپوش در جریان بازی جای خود را به علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی کشورمان داد و در اواخر بازی نیز احمدی‌نژاد جای خود را با کریم باقری عوض کرد.
در جریان این بازی هشت گل رد و بدل شد که از تیم سفیدپوش یک گل توسط احمدی‌نژاد،‌ یک گل توسط مورالس، یک گل توسط کریم باقری و یک گل نیز توسط فرهاد مجیدی زده شد. همچنین در جریان زدن پنالتی‌ها نیز داور به دروازه‌بان تیم سفیدپوش اخطار داد که منجر به تکرار ضربه پنالتی شد. احمدی‌نژاد نیز یکی از ضربات پنالتی را به گل تبدیل کرد که تماشاچیان با فریادهای دکتر بزن تو گل، از وی حمایت کردند.
پس از اتمام بازی احمدی‌نژاد و مورالس در دور سالن سرپوشیده به حرکت درآمدند و با تماشاچیان دست دادند. پس از آن در وسط زمین ضمن گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی، سعیدلو رییس سازمان تربیت‌بدنی کارت قرمزی را به عنوان اخطار به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داد که احمدی‌نژاد کارت را از او گرفت و به سعیدلو نشان داد. سپس احمدی‌نژاد نسبت به احساسات تماشاچیان که همگی از افسران دانشکده افسری امام علی (ع) بودند و شعار می‌دادند دکتر بازم بیا، پاسخ داد.

لینک مستقیم : دانلودفایل
پسورد فایل : www.Mobfa.Org
حجم : 1.5 مگابایت
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 743 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 20:29

فیلم کوتاهی از زندگی یک دختر از تولد تا پیری تنها به مدت 90 ثانیه ! هم اکنون از شاهداین فیلم 6 میلیون پوندی را دانلود نمایید.

http://dl2.mobfa.org/autumn89/images/www.Mobfa.Org_luLaBZgsGNj8rAMBCdUl.JPG

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 705 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 20:28

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 532 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 14:45

L1 لهجه کلاغ ها در نقاط مختلف کشور

این هم یک طنز جالب از لهجه کلاغ ها در شهر ها و کشورهای مختلف با لهجه های مختلف …

.

اردبیل : گار گار

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 545 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 14:41

کلمه ها عقاید شکل گرفته و افکار بیان شده هستند به عبارت ساده آن چه می گویی فکری است که بیان می شود. کلمه ها و اندیشه ها دارای امواجی نیرومند هستند که به زندگی و امورمان شکل می دهند.

اگر یک کارگر بی سواد بتواند یک اصطلاحی را در دنیا شایع کند؛ پس من و تو، ما و شما به طور حتم می توانیم استفاده از کلمه ها و اصطلاح های مثبت را در سطح کل ایران گسترش داده و انرژی مثبت را بین همه پخش کنیم..

امروزه ثابت شده که کلمات منفی نیروی منفی به سمت شخص می فرستند و او را به سمت منفی و بیماری سوق می دهند! به طور مثال وقتی به ما می گویند خسته نباشی دراصل خستگی را به یادمان می آورند و ناخودآگاه احساس خستگی می کنیم (با خودتان امتحان کنید) اما اگر به جای آن از یک عبارت مثبت استفاده شود نه تنها نیروی از دست رفته، ترمیم و خستگی جسم را از بین می برد بلکه نیروی مثبت و سازنده ای را به افراد هدیه می دهیم.

مثال:

به جای پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحت نبود

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 481 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 14:36

به گزارش آریا تاک یک هنرمند استرالیایی به نام لوسی مک رائه در خالال برگزاری یک نمایشگاه هنری در موزه هنرهای صوتی و تصویری سائوپائولو اقدام به نمایش هنر خود با سنجاق های قفلی کرد.
0. هنرنمایی عجیب یک زن با سنجاق قفلی!!+تصاویر
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 873 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 14:18

130339 ده دروغ بزرگ جهان که همه باور کردند!
آریا تاک:نیوتن جاذبه را به خاطر افتادن سیب بر روی سرش کشف کرد. این داستان را همیشه در مدرسه ها می شنیدیم که نیوتن عزیز زیر درخت سیب نشسته بوده و سیبی که در همان اثنا روی سرش می افتد …
حکایت من و مدرسه و دروغ، حکایت من است و شب کویر و ستاره. اما ظاهرا چرخه یکسان بوده و اساتید نیز هر از چندی دروغی را به اذهان خام ما می بسته اند که دانستن آنها جدای از یادآوری خاطرات شیرین و سخت گذشته، مزید نمکی است بر دردهای چوب و شلنگ (همدردی مجدد با دهه پنجاه و شصتی ها).

۱-نیوتن جاذبه را به خاطر افتادن سیب بر روی سرش کشف کرد. این داستان را همیشه در مدرسه ها می شنیدیم که نیوتن عزیز زیر درخت سیب نشسته بوده و سیبی که در همان اثنا روی سرش می افتد او را به فکر می اندازد و نهایتا قانون جاذبه توسط او کشف می شود. اما واقعیت این است که خود نیوتن هیچگاه این داستان را مطرح نکرده است و این داستان چندین دهه پس از کشف قانون نیوتن و بعد از مرگ وی بر سر زبانها افتاد. شاید این داستان را باید بزرگترین دروغی که در مدرسه ها به ما گفته اند نام گذاشت.

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 513 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 14:13

هر صنف و رسته ای برای خودش اتحادیه و یا جائی داره که هر نوع امور مربوط به اعضای خودش را رسیدگی کنه ، ولی متاسفانه بعضی از حرفه ها فاقد این نوع اتحادیه ها هستند
شاید بگید خوب حتما” اینها شغلی جدید دارند که اتحادیه ندارند ؛ باید بگم خیر ، اتفاقا” دست بر قضا اولا” یکی از این شغلها از قدمت بالائی  برخورداره ، دوما” از هر سن و سالی ، چه مونث و چه مذکر درش فعالند و حتی از همه استانهای کشور هم در این شغل و رسته و زیر مجموعه هاش نماینده دارند ؛ اونم نه یکی و دو تا بلکه به تعداد زیاد

انواع گدا + کاریکاتور

گدای خواننده: نماینده این صنف قول داده در صورت حمایت دولت در واگذاری تسهیلات بانکی با نرخ “بلاعوض” ، خواننده های لس آنجلسی را به کار دعوت کنند

انواع گدا + کاریکاتور

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 1091 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 13:30

 


برای دیدن عکس ها برین ادامه مطلب
برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ بر روی انها کلیک کنید

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 654 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 13:06

پس از دو سال دوستی، جاستین بیبر و سلنا گومز رسما از هم جدا شدند!

منابع متعددی اعلام کرده اند که این دو در هفته ی گذشته از هم جدا شده اند. به نظر می رسد که پر مشغله بودن هر دوی آن ها یکی از فاکتورهای اصلی این جدایی بوده باشد.

جاستین ۱۸ ساله و سلنای ۲۰ ساله در ماه فوریه ۲۰۱۱ با هم آشنا شدند، دوستی آن ها واکنش های زیادی را از طرفداران جاستین بیبر در بر داشت.جاستین بیبر


گومز در این رابطه می گوید: ” وقتی که با جاستین دوست شدم واکنش های بسیار تندی را دریافت کردم، من واقعا فکر نمی کنم که کار اشتباهی انجام داده باشم. ما دوستان خوبی برای هم بودیم اما این دوستی به احساسات من لطمه ی بزرگی وارد کرد. من ناراحت نیستم چون من هنوز خانواده ام و طرفدارانم را دارم. “

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 885 تاريخ : يکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 18:53

عکسی از بچه لیونل مسی با پیراهن بارسلونا

عکسی از بچه لیونل مسی با پیراهن بارسلونا

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 1047 تاريخ : يکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 18:51

دانلود آهنگ زیبای علیرضا طلیسچی با نام غریبه

علیرضا طلیسچی

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 1624 تاريخ : يکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 18:45

دانلود بازی اکشن و هیجانی Wolverine Mutant Armageddon را برای گشی های سیمبیان 3, سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 در نظر گرفته ایم. در بازی به یک ابر قهرمان تبدیل می شوید تا شهر را از وجود آدم های شرور پاک سازید. شما با انواع سلاح های مختلف به جنگ با دشمنان خود می روید.

دانلود بازی اکشن و هیجانی Wolverine Mutant Armageddon برای گوشی های سیمبیان

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e27/Wolverine-1_www.yekmobile.com.jpghttp://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e27/Wolverine-2_www.yekmobile.com.jpghttp://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e27/Wolverine-3_www.yekmobile.com.jpg
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 842 تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 15:55

بازی بسیار زیبا و جذابی که شدیدا اعتیاد آور می باشد را برای شما عزیزان در سایت قرار داده ایم. !! این بازی Cahoona Marbal Maze Classic v1.05 نام دارد و بر اساس سنسور شتاب سنج کار میکند.شما در این بازی باید با منحرف کردن گوشی به سمت های مختلف گلوله را هدایت کنید تا به مقصد برسد.همچنین میتوانید جنس گلوله را نیز عوض کنید.این بازی هم اکنون از سابت شاهد قابل دریافت میباشد.

بازی نوکیا
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 548 تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 15:52

آیا تا به حال شده است که بازی ای با فرمت جاوا روی گوشی 5800 خود نصب نمایید ؟ اگر نصب کرده اید حتما متوجه  شده اید که برخی از بازی ها ی جاوا برروی این گوشی بصورت تمام صفحه (فول اسکرین ) نمی باشند و ما امروز ترفندی را برای شما در سایت تخصصی یک موبایل  قرار داده ایم که شما به آسانی می توانید این مشکا را بر طرف کنید.


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/3/tarfand-5800%5BYekMobile.com%5D.jpg
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 705 تاريخ : دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت: 19:55

کمک انسان دوستانه ی آنجلینا جولی و برد پیت به مردم زلزله زده ی شهر ترکیه که در عکس زیر مشخص است .

گفتنی است شایعه مبتنی بر حضور آنجلینا و برد پیت در ایران برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان.

970013454915 ورود آنجلینا جولی به ایران و کمک به زلزله زدگان آذربایجان + عکس

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 781 تاريخ : دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت: 18:31

دموی  آلبوم جدید محسن یگانه به نام حباب

همه طرفداران محسن یگانه بی صبرانه منتظر آلبوم جدید و زیبا حباب محسن یگانه هستند در این کلیپ محسن یگانه از بدقولیش معذرت خواهی کرده و قول داده به زودی این آلبوم رو روانه بازار کند

دموی این آلبوم زیبا رو ببنید

IMAGE634702889059564429 دانلود کلیپ دموی متفاوت آلبوم حباب محسن یگانه

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 847 تاريخ : دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت: 18:26

دانلود البوم جدید بابک جهانبخش به نام منو بارون

 

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 1249 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 19:45

یکی از بهترین راه ها برای شناخت یک گوشی تلفن‌ همراه این است که مدتی با آن کار کنید تا از نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید ولی معمولا این امکان همیشه فراهم نیست و شما فقط می‌توانید با پرس‌ و جو از منابع معتبر ، تنها با بخشی از امکانات آن آشنا شوید و یا این‌ که در لحظه خرید از فروشنده بخواهید که اگر یک نمونه روشن از گوشی دارد، آن‌را برای مدتی کوتاه در اختیار شما بگذارد. در این مطلب از سایت شاهد ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بصورت مجازی با گوشی ها نوکیا کار کنید و از آنها شناخت پیدا کنید .

 نوکیا

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 516 تاريخ : جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 15:12

نرم افزار بسیار کاربردی برای محافظت از پیامک های شماست . با استفاده از این نرم افزار می توانید پیام های دریافتی و ارسالی را بلاک نمایید . یکی از قابلیت های این نرم افزار کد گذاری بر روی پیام های شما است و به طوری که اگر کد اشتباه وارد شود گوشی شروع به آژیر کشیدن میکند !

 نرم افزار قفل گذاری پیامک ها SMS Locker v1.0

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 565 تاريخ : جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 15:06